Wednesday, October 21, 2009

TENTANG LALA tersayang...







kamu adalah kamu...bagaimana dapat ku gambarkan rasa hati kerana syukur pada Ilahi menemukan aku dan kamu...kau teman...duka dan gusar hati...sudi jua kau sering kali menyinggah dalam hidup sekadar menghilang punca rajukku pada sesiapa pun...permulaan hidup ku di daerah asing bukti aku mampu menunai hasrat bonda tercinta,perkenalan kita bermula...kau hadir sebagai teman gaduh ku,menyenangkan rasa...rasa amarah padamu menyinar namun sayang sebagai teman lebih membuatkan aku bahagia berteman kan kamu...pertemuan itu suatu yang terlalu puitis...setelah sekian aku kehilangan teman suka,duka...kau hadir seperti tahu hatiku merindui dirinya yang kini jauh dirantauan...(Tuhan,sampaikan dendangan rindu hatiku pada teman yang paling aku sayangi[kina],jadikan impiannya kenyataan paling membahagiakan..)...dan terima kasih tak terungkap padamu Tuhan...kau datangkan penggantinya yang memberi bahagia seperti aku pernah rindui satu ketika dahulu...moga talian persahabatan ini kekal hingga hujung nyawaku...peliharalah keduanya yang paling aku sayangi dalam dunia bertemanku ini dari punca kemusnahan dunia dna jadikan mereka sentiasa bahagia menjadi umatmu ya Tuhan...amin ya rabbal alamin...(KINA,LALA ART SAYANG KAMU...KAU TEMAN,KAU SAHABAT...)




.......LALA...suatu yang puitis itu kamu...segala rasa kita lalui bersama...bermula dengan kekalutan,kita rapat menjadi teman bila rasa serasi mula bersama...aku senang bersama kamu...walau kadang rasa sakit terluka kerana sikapmu namun akhirnya bahagia pasti bersama kita...kita lalui segalanya bersama...masih dalam ingatan aku bila kita sentiasa menjadi punca agenda orang memperkata sesuatu yang buruk...kitalah kebencian semua...namun Tuhan itu maha kuasa...DIA tidak pernah meniggalkan kita sendirian...acapkali rasa sedih dan keliru yang mendatang,ditukar menjadi kegembiraan yang membahagiakan dipenghujungnya...ramai yang cemburu dengan keakraban kita...ada yang cube menghasut namun,aku pasti pertemuan ini sudah menjadi janji dari Ilahi...cuma harapan ku,kita akan terus bersama sebagai teman terhebat...dipenghujung doaku setiap kali habis solat ku ditikar sejadah...aku sentiasa berharap kita akan miliki segala yang diimpi...kau dan aku...hidup punya arah dan tujuan...aku doakan kau bahagia bersama yang tersayang...(moga jodoh lala panjang dengan si dia k...)...huhuh....art sayang kalian selamanya...

1 comment: